آخرین اخبار

جام رسانه‌ای امید گام محکم در مسیر جهاد تبیین است

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جام رسانه امید اقدامی برای تزریق امید و گام محکمی در مسیر جهاد تبیین است، گفت: شما خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی در جنگ نرم دشمن هستید.

اشتراک گذاری
25 خرداد 1403
کد مطلب : 13710

به گزارش ایرنا، مرادعلی پیوند در جمع خبرنگاران در جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می توانند در راستای خنثی‌سازی نقشه دشمن، جهاد در راه خدا و تحقق جهاد تبیین نقش مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه دولت‌ها پس از انقلاب خدماتی به مردم ارائه کردند، گفت: سرعت فعالیت در دولت سیزدهم کم‌نظیر بود همه دیدند که پتروشیمی گچساران در این دولت پیشرفت قابل توجهی داشت و هزار نفر از استان با بهره‌برداری از این پروژه صاحب شغل شدند.

پیوند با اشاره به خدمات ارائه شده در این دولت گفت: سرعت خدمت‌رسانی و رفع نیازهای کشور در سه سال دولت سیزدهم قابل توجه بود.

وی ابراز کرد: در دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری در مناطق محروم و کم برخوردار این استان انجام شد که می‌طلبد رسانه‌ها این اقدامات امیدبخش را به جامعه منتقل کنند.

وی گفت: در دولت سیزدهم طرج های مهمی در زمینه اشتغال و زیر ساخت ها در این استان افتتاح شد که سد چم شیر، محور پاتاوه به دهدشت نیز از مهمترین آنهاست.

پیوند با اشاره به سیاه نمایی رسانه های معاند افزود: در جنگ نابرابر رسانه ای که صدها شبکه فارسی زبان علیه پیشرفت های، احساس عزت و شرف کار می کنند، شما مجاهدان خط مقدم امیدآفرینی و ایجاد عزت و افتخار برای مملکت هستید.

معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف از جمله آموزشی و تخصصی منابع انسانی موثری در حوزه ملی نداشتیم.

وی بیان کرد: هم اکنون در سطوح مختلف مدیریتی کشور، از معاون وزیر گرفته تا برجستگان حوزه علوم پزشکی، در حوزه های نانو و اختراعات، بزرگان و نخبگانی از استان ما به نظام اسلامی خدمات رسانی می کنند.

پیوند با اشاره به اینکه ماجرای آخر اسفالت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب گفت: بحث مرگ و میر مادران باردار، بحث نبود راه های ارتباطی، تعداد وسایط نقلیه در استان، و سایر موارد قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب کشور ما به کشورهای اروپایی برای ساخت زیرساخت هایشان وام و تسهیلات پرداخت می کرد، در حالی که در کشور خودمان هیچ کار و طرحی وجود نداشت،

معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوعی سرسپردگی و عدم توجه به پشتوانه اصلی مملکت، یعنی مردم، موجب می شد که خدمات به مردم داده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =